T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
KOCAELİ / BAŞİSKELE - Şehit Fatih Sultan Karaaslan Anadolu İmam Hatip Lisesi

Duyurular

Ock

Değerli Velilerimiz ve Öğrencilerimiz;

2020-2021 Eğitim Öğretim yılı yarı yıl tatili 22 Ocak'ta başlayacaktır. Yüzyüze yapılması planlanan sınavların pandemiden dolayı ertelenmesi sebebi ile  I.Dönem sonu öğrencilerimize karne verilmeyecektir.

9.,10.,11., ve 12. sınıflarımız (Lise) I.Dönem yapılamayan yazılı sınav uygulamaları II.Dönem okulumuz açıldığında belirlenecek tarihlerde yapılacaktır.

Ara

Ara

İlimiz genelinde görev yapan öğretmenlerden bulundukları kurumlarda/okullarda (İlgi (a) Yönetmeliğin 53. maddesi doğrultusunda belirlenen) norm kadro fazlası durumunda olanların il içinde yer değiştirmek üzere, taleplerinin değerlendirilebilmesi amacıyla;  06-11 Ocak 2021 tarihleri arasında dilekçe ile  görev yaptıkları okullara müracaat etmelerinin sağlanması gerekmektedir. Atamalar,  Bakanlığımızca başkaca bir atama/yer değiştirme duyurusu yapılmadığı taktirde 15 Ocak 2021 tarihinden sonra yapılacaktır.

Norm fazlası olarak belirlenen öğretmenlerin atamaları  öncelikle görevli oldukları ilçedeki (tercihteki sırasına bakmadan) eğitim kurumları olmak üzere il içinde alanlarında norm kadro açığı bulunan eğitim kurumlarına tercihleri de dikkate alınarak puan üstünlüğü esas olmak üzere yapılacaktır. 

Hizmet puanlarının hesabında 11 Ocak 2021 tarihi esas alınacaktır.

İl içinde yapılan atamalarla fazlalığın giderilememesi durumunda fazlalık, il içinde zamana bağlı olmaksızın yapılacak yer değiştirmeler ile giderilecektir.

Norm fazlası olup yer değiştirmek üzere müracaat etmeyenlerin yer değiştirmeleri gerekli görüldüğü taktirde Yönetmeliğin 53/5. maddesi doğrultusunda resen yapılacaktır.

İlimiz norm ve mevcut öğretmen durumu Müdürlüğümüzün kocaeli.meb.gov.tr adresinde ilan edilecektir. Her ne kadar ilanda yer alsa da; atama ve yer değiştirme işlemlerinin sürekliliği dikkate alındığında; norm fazlası olanların atamaları esnasında, boş olarak ilan edilen yerler dolu, dolu olarak ilan yerler de boş olabilecektir. İlimiz genelinde proje uygulaması yapılan okullara, öğretmenlerini seçme sınavı ile alan okullar ve il/ilçe milli eğitim müdürlüklerine atama yapılmayacaktır. 

Yukarıda yapılan açıklamalar doğrultusunda gerekli duyurunun yapılarak, öğretmenlerden alınacak dilekçelerin tarafınızca incelendikten sonra dilekçe, hizmet belgesi, hizmet puanı ve norm fazlası olduğunu gösterir belgeler ile birlikte ekteki tablonun (formatı değiştirilmeden) en geç 11 Ocak 2021 Salı  günü mesai bitimine kadar  elden gönderilmesini, 11 Ocak 2021 tarihinden sonra gönderilen dilekçelerin değerlendirilmeyeceğinin bilinmesini önemle rica ederim.

                                                                                                                                                                                                                                            Müjdat YÜKSEL                                                                                                                                                     

  Şube Müdürü

 

 

ATAMA VE DUYURU TAKVİMİ

Duyurunun Yapılması                        

 28.12.2020         

Öğretmen ve Norm Bilgilerinin   

kocaeli.meb.gov.tr adresinde ilanı          

 06.01.2021    

Norm Fazlası Öğretmenlerin Dilekçelerinin  Alınması ve Atamaya

İlişkin Belgelerinin Düzenlenmesi  :  06/11.01.2021

Dilekçelerin ve Belgelerin Elden İl Milli

Eğitim Müdürlüğüne Elden Teslim Edilmesi

12.01.2021

Atamaların Yapılması ve Göreve Başlama                 

15.01.2021 tarihinden sonra     

                                                                                                                                 

Ara

Duyuru için TIKLAYINIZ.

Ara

Değerli Öğretmenlerimiz ve Öğrencilerimiz;

1 Ocak 2021 Cuma günü resmî tatil olduğundan canlı dersler yapılmayacaktır.

Ara

Değerli Öğretmenlerimiz;

Mazerete bağlı yer değiştirme takvimi yayımlanmış olup 4 Ocak - 8 Şubat 2021 tarihleri arasında yapılacaktır.  

Ara

ZOOM paltformunda 2021 yılından itibaren 40 dakikalık toplantı sınırı kalkıyor. Öğretmenlerimize duyurulur.

 

Ara

Değerli Öğretmenlerimiz,

Sosyal Kulüp Öğrenci Tanımlama modülüne tüm öğrencilerimizin tanımlanıp tanımlanmadığının Şube Rehber Öğretmenlerimiz tarafından kontrol edilip, eksiklik varsa en geç 30.12.2020 Çarşamba  gününe kadar tamamlaması gerekmektedir.

 

Ara

Değerli öğretmenlerimiz,

 

E-okul sisteminde kayıtlı olmayan Veli bilgilerinin,

 

özellikle telefon numaralarının sisteme işlenmesi gerekmektedir.

Ara

Degerli ogretmenimiz,

 

harici canli derslerinizde uygunsuz durumlarla karsilasmamak icin

 

her dersinizi yeni ID ve sifreyle olusturmaniz, ders olustururken

 

Bekleme Odasi (Waiting Room) ozelligini aktive etmeniz ve

 

bu sayede dogru isme sahip olmayan kisileri derse almamaniz,

 

ogrencilerin isimlerini degistirebilme secenegini kapatmaniz gereklidir.

Ara

İlçemiz okullarında görevli öğretmenlerden geçmiş yıllarda "vekil öğretmenlik" yapmış ve hizmet takip programına bilgi girişleri yapılmamış kişilerin ivedilikle   bilgi girişlerinin yapılması gerekmektedir. Konu ile ilgili okulunuz tüm öğretmenlerine duyurulması ve geçmiş yıllarda vekil öğretmenlik yapmış öğretmenlerin dilekçelerinin 25 Aralık 2020 Cuma   günü mesai bitimine kadar okul idaresine teslim etmeniz gerekmektedir.

Ara

(MEB), 4-22 Ocak 2021 tarihleri arasında da uzaktan/online eğitime devam edilmesi kararı aldı. 25 Ocak'ta ise 2020-2021 eğitim öğretim yılı sömestr tatili başlayacak. Daha önceki yıllarda 2 hafta olarak uygulanan bu tatil bu sömestr döneminde 3 hafta olarak uygulanacak. Peki bu açıklanan takvime göre öğretmenler seminer çalışmaları hangi tarihte yapılacak?

İşte cevabı:

 

Öğrenciler için 25 Ocak'ta başlayan tatil, 12 Şubat'ta sona erecek. Aksi bir karar alınmadıkça 15 Şubat 2021 Pazartesi günü okullar yüz yüze eğitime açılacak. Öğretmenlerin tatili ise yine 25 Ocak'ta başlayacak, 2 hafta sürecek ve 5 Şubat'ta tamamlanacak.

SEMİNER ÇALIŞMALARI HANGİ TARİHLERDE YAPILACAK?

Tatil sürecinin 3. haftası olan 8-12 Şubat 2021 tarihlerinde ise öğretmenler mesleki çalışma gerçekleştirecek. Mesleki çalışmaların Covid-19 pandemisinin seyrine göre uzaktan/çevrim içi yapılacağı tahmin edilirken, konuyla ilgili takvim, saat ve mesleki çalışma konularının önümüzdeki haftalarda belirlenip resmi yazı ile duyurulması bekleniyor. Seminer haftasında tüm öğretmenlere 15 saat ek ders ücreti ödenecek.Seminer çalışmalarının yüz yüze mi yoksa uzaktan mı olacağı ise vaka sayılarının durumuna göre netleşecek.

Ara

Değerli Öğretmenimiz;

Klavuzu indirmek için Tıklayınız 

Ara

Ara

Uzaktan Eğitim Sürecinde Yapılan Düzenlemelerde  Lise öğrencilerimizi ilgilendiren hususlar aşağıdaki gibidir...